Deklaracja dostępności
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Na stronie nie zapewniono alternatywy dla treści nietekstowej.
- Elementy nawigacyjne polegają właściwościach zmysłowych.
- Nie spełniono wymagań minimalnego kontrastu pomiędzy tekstem a tłem.
- Strona używa grafik aby przedstawić tekst.
- Treści spod kursora nie spełniają trzech głównych wymagań.
- W przypadku automatycznie aktualizowanej treści nie zostały wdrożone rozwiązania pozwalające na pauzę, zatrzymanie lub ukrywanie.
- Na stronie internetowej nie zawarto celu linków w kontekście,.
- Na stronie brak możliwości zlokalizowania podstron na wiele sposobów.
Treści nieobjęte przepisami
- Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Joanna Mizak-Ponczek – mailowo joanna.mizakponczek@zspadamow.edu.pl lub telefonicznie 25 755 31 12.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Anna Bartosiewicz – Dyrektor,
- Adres: ul. Szkolna 4a, 21-412 Adamów,
- mejl: szkola@zspadamow.edu.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa IV-VIII
Parking
- Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 10 metrów.
- Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
-
Główne wejście od ulicy Szkolnej 4a, możliwość wejścia z adresu Cmentarna 6.
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 200 centymetrów.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.
-
Drzwi składają się z dwóch skrzydeł ( jedno uchylne, drugie otwierane)
Przestrzeń za wejściem
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 2 kondygnacjach.
- Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
- Możesz skorzystać z windy.
Schody
- Stopień ma wysokość 17 centymetrów.
- Stopnie są oznaczone kontrastowo
Winda
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie
- Szerokość drzwi wynosi 100 centymetrów
- Winda znajduje się w budynku
-
Winda umożliwia komunikacje z drugą kondygnacją, do części pomieszczeń jest konieczność pokonania schodów.
- Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
- Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
- Oznaczenia są kontrastowe.
- W razie problemów – zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 25 755 31 12
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
- Drzwi otwierają się na zewnątrz.
- Do łazienki prowadzą schody.
- Nie ma pochwytów przy ustępie.
Przedszkole I
Parking
- Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
- Parking jest bezpłatny.
-
Parking ogólnodostępny znajduję się na ulicy Szkolnej przy budynku
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 200 centymetrów.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
- Punkt obsługi znajduje się Szkolna 4a
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
- Przed wejściem
- Ciąg schodów składa się z 2 stopni.
Pomieszczenia
- Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
Przedszkole II
Parking
- Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Parking jest bezpłatny.
-
Parking ogólnodostępny przy budynku
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
- Do wejścia prowadzą schody.
- Przed schodami znajduje się pas ostrzegawczy wykonany z wypukłych elementów.
- Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 200 centymetrów.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Otwierają się na zewnątrz.
- Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
- Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
Przestrzeń za wejściem
- Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
Ciągi poziome
- Wszystkie pomieszczenia znajdują się na tym samym poziomie i na jednej kondygnacji, nie dotyczy wejścia i przestrzeni za wejściem.
- Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
Schody
- Brak schodów wewnątrz budynku
Pomieszczenia
- Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
Szkoła Podstawowa I-III
Parking
- Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
- Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 30 metrów.
- Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
- Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
- Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
Wejście do budynku
-
Główne wejście Szkolna 4f, możliwość wejścia od ulicy Cmentarna 6
- Do wejścia prowadzą schody.
- Stopnie są oznaczone kontrastowo.
- Przy schodach znajduje się poręcz.
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
- Drzwi są przeźroczyste i nie są kontrastowo oznaczone.
- Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.
Przestrzeń za wejściem
-
Drzwi wejściowe prowadza na klatkę schodową
- Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
- Punkt obsługi znajduje się Szkolna 4a
Ciągi poziome
- Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
- Wszystkie korytarze są dostępne.
Ciągi pionowe
- Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
- Możesz skorzystać z windy.
Schody
- Stopnie są oznaczone kontrastowo
Winda
- Drzwi musisz otworzyć ręcznie
- Winda znajduje się w budynku
-
Można skorzystać z windy po wejściu od ulicy Cmentarnej 6, winda umożliwia wjazd na 1 piętro.
- Kabina windy ma głębokość 140 centymetrów i szerokość 100 centymetrów.
- Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
- Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
- W razie problemów – zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 25 755 31 12
Pomieszczenia
- Pomieszczenia nie są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
- Nie mamy dostępnej toalety.
-
Toaleta znajduje się 1 piętrze
- Drzwi otwierają się na zewnątrz.
- Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
- Nie ma pochwytów przy ustępie.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
- Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
- Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
- Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak